LEKTIRA IZ VREĆICE U 3.B
Autor: Biljana Kulundžić, 4. 3. 2019.
Čitanje lektire može biti jako zabavno i poticajno za učenike ako joj pristupimo na jedan novi i zanimljiv način. Učenici 3.b razreda su sa svojom učiteljicom Gorankom Tošaj Maceković na satu hrvatskoga jezika predstavili pročitanu lektiru na sasvim drugačiji način - kao priču iz papirnate vrećice. Kako? više pod opširnije
Ovako…nakon pročitane lektire Dnevnik Pauline P autorice Sanje Polak, učenici su trebali donijeti papirnatu vrećicu. Prednju stranu papirnate vrećice ilustrirali su kao naslovnicu pročitanog djela, a na suprotnoj strani papirnate vrećice zapisivali su unaprijed dogovoreno: bilješku o piscu,mišljenje o pročitanome djelu.Najzanimljiviji dio krio se upravo u sadržaju papirnate vrećice. Učenici su trebali u papirnatu vrećicu stavili pet predmeta koji imaju nekakvu vezu s pročitanom knjigom. Tijekom prezentiranja rada sadržaja iz vrećica,učenici su izvlačili različite predmete objašnjavajući zašto su baš oni zaslužili svoje mjesto u njihovoj priči. U vrećicama se tako mogla pronaći mrkva,kruh,dnevnik,klizaljke,kaput,cvijeće…
Ovakav način obrade školske lektire pokazao se jako motivirajućim i iznimno uspješnim za učenike, te predstavlja odličan model za poticanje čitanja,razvijanje pozitivnog odnosa prema knjizi i ljubavi prema čitanju.
učiteljica Goranka Tošaj Maceković
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |