preskoči na sadržaj

Osnovna škola Sveta Klara

Login
Kalendar
« Prosinac 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

 
Android Vrijeme yr.no

 

 

Dodaj stranicu u favorites

ZAŠTITA PRIVATNOSTI NA FB
 
PONUDE ZA TURISTIČKE AGENCIJE

 
 

Webcam Live

web kamera uživo s Trga bana Jelačića - Zagreb

 

 
 

 

Flag Counter

 

Tražilica
UDŽBENICI

KATALOG OBVEZNIH UDŽBENIKA

Korisni linkovi
Edukacija

Skole.hr

Portal za udaljeno ucenje - Nikola Tesla
eLektire
eKnjiznica


online enciklopedija
Tour de Matour
Skolska ucilica
Ucilica - prometna kultura

RJEŠAVANJE ZADATAKA IZ MATEMATIKE

PRIČE ZA DJECU

Super Mario igre

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Djeca znaju što traže na internetu
Autor: Biljana Kulundžić, 29. 10. 2012.

 

 

“Vjerojatno će začuditi roditelje da vrijeme provedeno na Internetu nije samo gubljenje vremena”, rekla je Mizuko Ito, član projektnog tima s kalifornijskog sveučilišta i autorica izvještaja istraživanja. “Postoji uvjerenje da je za djecu vrijeme provedeno na Internetu opasno ili da ih čini lijenima. Istražili smo kako je vrijeme provedeno na Internetu zapravo presudno za mlade ljude kako bi preuzeli socijalne i tehničke vještine koje su im potrebne da postanu sposobni građani u današnje digitalno doba”.

 

 

“Vise” ili se obrazuju?

Istraživački tim činilo je 28 istraživača s južnokalifornijskog i Berkeley sveučilišta, koji su unatrag tri godine intervjuirali preko 800 mladih osoba i njihove roditelje. Provedeno jeviše od 5000 sati na promatranju vremena provedenog na stranicama kao MySpace, Facebook, YouTube i drugim internetskim zajednicama te su rađene dnevne studije u dokumentaciji na koji način i do kojih granica mladi ljudi agiraju sa digitalnim medijima.
Djeca na Internet dolaze iz dva glavna razloga: prijateljstvo ili vlastiti interesi. S postojećim prijateljima se druže i “vise na netu” ili imaju pristup informacijama i zajednicama koje nisu prisutne u njihovom stvarnom okruženju.

Shvaćaju drukčije nego odrasli

1. Postoji razlika u tome kako odrasli i djeca vrednuju online aktivnosti:
Odrasli ne znaju što djeca rade na Internetu i često te aktivnosti vide kao nešto neproduktivno i riskantno.
Djeca razumiju vrijednosti online aktivnosti i veoma su motivirana da u njima sudjeluju.

2. Djeca jednostavno navigiraju kroz kompleksne online “svjetove”:
- Služeći se Internetom djeca uče razne vještine koje su im potrebne da se u potpunosti snađu i sudjeluju u današnjem digitaliziranom svijetu.
- Online prostori su dinamični, neprestano se mijenjaju i uvijek su dostupni.

3. Djeca su motivirana da uče online:
Internet omogućuje nove otvorene i javne prostore koji pružaju interakciju i povratnu informaciju u istom trenu.
Djeca se međusobno poštuju na Internetu i motiviranija su učiti jedna od drugih negoli od odraslih.

4. Većina djece ne koristi sav potencijal mogućnosti učenja koje im pruža Internet:
Većina koristi Internet radi druženja, ali postoje i druge mogućnosti učenja
Djeca se mogu povezati s ljudima na udaljenim lokacijama i različite dobi, a istih interesa, i tako imaju mogućnost istražiti interese koji nisu popularni ili vrednovani unutar njihove grupe vršnjaka

Online mediji otvaraju djeci nemjerljive mogućnosti učenja i dovode do drugačijeg definiranja obrazovanja u 21. stoljeću. Mladi ljudi tako vrlo često i puno motiviranije uče od svojih vršnjaka, a do sada jedini autoriteti i stručnjaci, kao škola i obitelj, se preispituju. Djeca na Internetu uče na način da traže informacije koje ih zanimaju, da se povežu s drugom djecom u raznim grupama te im oni pomognu u traženju istih. To je potpuno drugačije od načina na koji se od njih zahtjeva da uče u većini škola, gdje je učitelj stručna osoba koja prenosi činjenice koje se po fiksnom programu moraju svladati.

Izvor: www.sretnodijete.net

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju