2019-03-04 16:57:15 LEKTIRA IZ VREĆICE U 3.B Čitanje lektire može biti jako zabavno i poticajno za učenike ako joj pristupimo na jedan novi i zanimljiv način. Učenici 3.b razreda su sa svojom učiteljicom Gorankom Tošaj Maceković na satu hrvatskoga jezika predstavili pročitanu lektiru na sasvim drugačiji način - kao priču iz papirnate vrećice. Kako? više pod opširnije
Ovako…nakon pročitane lektire Dnevnik Pauline P autorice Sanje Polak, učenici su trebali donijeti papirnatu vrećicu. Prednju stranu papirnate vrećice ilustrirali su kao naslovnicu pročitanog djela, a na suprotnoj strani papirnate vrećice zapisivali su unaprijed dogovoreno: bilješku o piscu,mišljenje o pročitanome djelu.Najzanimljiviji dio krio se upravo u sadržaju papirnate vrećice. Učenici su trebali u papirnatu vrećicu stavili pet predmeta koji imaju nekakvu vezu s pročitanom knjigom. Tijekom prezentiranja rada sadržaja iz vrećica,učenici su izvlačili različite predmete objašnjavajući zašto su baš oni zaslužili svoje mjesto u njihovoj priči. U vrećicama se tako mogla pronaći mrkva,kruh,dnevnik,klizaljke,kaput,cvijeće… Ovakav način obrade školske lektire pokazao se jako motivirajućim i iznimno uspješnim za učenike, te predstavlja odličan model za poticanje čitanja,razvijanje pozitivnog odnosa prema knjizi i ljubavi prema čitanju. učiteljica Goranka Tošaj Maceković
|
Osnovna škola Miroslava Mrkše Zagreb |