2019-03-04 16:57:15

LEKTIRA IZ VREĆICE U 3.B

Čitanje lektire može biti jako zabavno i poticajno za učenike ako joj pristupimo na jedan novi i zanimljiv način. Učenici 3.b razreda su sa svojom učiteljicom Gorankom Tošaj Maceković   na satu hrvatskoga jezika predstavili pročitanu lektiru na sasvim drugačiji način - kao priču iz papirnate vrećice. Kako?

više pod opširnije

više slika u foto galeriji

 

Ovako…nakon pročitane lektire Dnevnik Pauline P autorice Sanje Polak, učenici su trebali donijeti papirnatu vrećicu. Prednju stranu papirnate vrećice ilustrirali su kao naslovnicu pročitanog djela, a na suprotnoj strani papirnate vrećice zapisivali su unaprijed dogovoreno: bilješku o piscu,mišljenje o pročitanome djelu.Najzanimljiviji dio krio se  upravo u sadržaju papirnate vrećice. Učenici su trebali  u papirnatu vrećicu stavili pet predmeta koji imaju nekakvu vezu s pročitanom knjigom. Tijekom prezentiranja rada sadržaja iz vrećica,učenici su izvlačili različite predmete objašnjavajući zašto su baš oni zaslužili svoje mjesto u njihovoj priči. U vrećicama se tako mogla pronaći mrkva,kruh,dnevnik,klizaljke,kaput,cvijeće…

Ovakav način obrade školske lektire pokazao se jako motivirajućim i iznimno uspješnim za učenike, te predstavlja odličan model za poticanje čitanja,razvijanje pozitivnog odnosa prema knjizi i ljubavi prema čitanju.

                         učiteljica Goranka Tošaj Maceković

     


Osnovna škola Miroslava Mrkše Zagreb