2024-05-13 15:14:16 BORDER JUMPING PROJECT- COMMUNITIES Projekt na temu života u zajednici „Border Jumping Project – Communities“ u kojem su sudjelovali učenici 8.a razreda i učenici partnerske škole iz SAD, West Forsyth High School, Clemmons iz Sjeverne Karoline uspješno je priveden kraju. U projektu je sudjelovalo 30 američkih učenika čiji je mentor prof. povijesti John Anderson i 21 učenik 8.a razreda naše škole pod mentorstvom prof. Dajane Vukadin. Više pronađite OVDJE. Svi korišteni projektni materijali (video materijali i biografije ) uzeti su sa mrežnih stranica Centrope. Glavni cilj projekta bio je omogućiti učenje o povijesnim događajima, omogućujući učenicima da povuku paralele između prošlosti i sadašnjosti, te prepoznaju opasnosti predrasuda, diskriminacije, rasizma i netolerancije. Tijekom projekta, učenici su imali priliku razmijeniti ideje sa svojim američkim kolegama. Ovo poučno iskustvo odvijalo se od listopada 2023. do svibnja 2024. Projekt je učenicima pružio uvid u globalnu važnost zaštite prava u različitim zajednicama, naglašavajući ulogu individualnih izbora u oblikovanju dinamike zajednice. Nadalje, produbio je njihovo razumijevanje pojmova zajednice, njenog funkcioniranja i važnosti zajedničkog djelovanja i podrške, posebice u vremenima krize. Konačno, ovaj projekt ističe važnost međusobne pomoći unutar naše vlastite zajednice, potičući aktivno sudjelovanje u pružanju pomoći drugima. Profesorica Vukadin je održala prezentaciju ovog međunarodnog projekta putem Zoom platforme, pred sudionicima iz drugih zemalja koji su aktivno sudjelovali u njemu (SAD, Izrael, Grčka, Turska, Ukrajina, Bosna i Hercegovina, Austrija). Pozivamo vas da pogledate video koji su naši učenici izradili tijekom projekta, kao i neke od njihovih radova. Dajana Vukadin, prof.
|
Osnovna škola Miroslava Mrkše Zagreb |