2024-05-13 15:14:16

BORDER JUMPING PROJECT- COMMUNITIES

Projekt na temu života u zajednici „Border Jumping Project – Communities“ u kojem su sudjelovali učenici 8.a razreda i učenici partnerske škole iz SAD, West Forsyth High School, Clemmons iz Sjeverne Karoline uspješno je priveden kraju.

U projektu je sudjelovalo 30 američkih učenika čiji je mentor prof. povijesti John Anderson i 21 učenik 8.a  razreda naše škole pod mentorstvom prof. Dajane Vukadin.

Više pronađite OVDJE.

Svi korišteni projektni materijali (video materijali i biografije ) uzeti su sa mrežnih stranica Centrope.

Glavni cilj projekta bio je omogućiti učenje o povijesnim događajima, omogućujući učenicima da povuku paralele između prošlosti i sadašnjosti, te prepoznaju opasnosti predrasuda, diskriminacije, rasizma i netolerancije.

Tijekom projekta, učenici su imali priliku razmijeniti ideje sa svojim američkim kolegama. Ovo poučno iskustvo odvijalo se od listopada 2023. do svibnja 2024.

Projekt je učenicima pružio uvid u globalnu važnost zaštite prava u različitim zajednicama, naglašavajući ulogu individualnih izbora u oblikovanju dinamike zajednice. Nadalje, produbio je njihovo razumijevanje pojmova zajednice, njenog funkcioniranja i važnosti zajedničkog djelovanja i podrške, posebice u vremenima krize.

Konačno, ovaj projekt ističe važnost međusobne pomoći unutar naše vlastite zajednice, potičući aktivno sudjelovanje u pružanju pomoći drugima.

Profesorica Vukadin je održala prezentaciju ovog međunarodnog projekta putem Zoom platforme, pred sudionicima iz drugih zemalja koji su aktivno sudjelovali u njemu (SAD, Izrael, Grčka, Turska, Ukrajina, Bosna i Hercegovina, Austrija).

Pozivamo vas da pogledate video koji su naši učenici izradili tijekom projekta, kao i neke od njihovih radova.

                                       Dajana Vukadin, prof.

 


Osnovna škola Miroslava Mrkše Zagreb