BORDER JUMPING PROJECT- COMMUNITIES
Autor: Jadranka Kolić Krželj, 13. 5. 2024.
Projekt na temu života u zajednici „Border Jumping Project – Communities“ u kojem su sudjelovali učenici 8.a razreda i učenici partnerske škole iz SAD, West Forsyth High School, Clemmons iz Sjeverne Karoline uspješno je priveden kraju. U projektu je sudjelovalo 30 američkih učenika čiji je mentor prof. povijesti John Anderson i 21 učenik 8.a razreda naše škole pod mentorstvom prof. Dajane Vukadin. Više pronađite OVDJE.
Svi korišteni projektni materijali (video materijali i biografije ) uzeti su sa mrežnih stranica Centrope.
Glavni cilj projekta bio je omogućiti učenje o povijesnim događajima, omogućujući učenicima da povuku paralele između prošlosti i sadašnjosti, te prepoznaju opasnosti predrasuda, diskriminacije, rasizma i netolerancije.
Tijekom projekta, učenici su imali priliku razmijeniti ideje sa svojim američkim kolegama. Ovo poučno iskustvo odvijalo se od listopada 2023. do svibnja 2024.
Projekt je učenicima pružio uvid u globalnu važnost zaštite prava u različitim zajednicama, naglašavajući ulogu individualnih izbora u oblikovanju dinamike zajednice. Nadalje, produbio je njihovo razumijevanje pojmova zajednice, njenog funkcioniranja i važnosti zajedničkog djelovanja i podrške, posebice u vremenima krize.
Konačno, ovaj projekt ističe važnost međusobne pomoći unutar naše vlastite zajednice, potičući aktivno sudjelovanje u pružanju pomoći drugima.
Profesorica Vukadin je održala prezentaciju ovog međunarodnog projekta putem Zoom platforme, pred sudionicima iz drugih zemalja koji su aktivno sudjelovali u njemu (SAD, Izrael, Grčka, Turska, Ukrajina, Bosna i Hercegovina, Austrija).
Pozivamo vas da pogledate video koji su naši učenici izradili tijekom projekta, kao i neke od njihovih radova.
Dajana Vukadin, prof.
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |